Hoeveel plaats hebben jullie nodig?

Reken op de ruimte van twee parkeerplaatsen, en dat uiteraard onder het raam waaruit de stukken zullen worden naar buiten gebracht. Als de lift lange(re) tijd moet blijven staan, moet u een parkeervergunning aanvragen bij de lokale overheid.

 

 

Wat als mijn verhuis onverwacht niet doorgaat?

U wenst onze liftservice te annuleren wegens onvoorziene omstandigheden? Dat kan altijd gebeuren. Om onze dienstverlening niet in het gedrang te brengen, vragen we u om ons minstens 24 uur op voorhand te verwittigen. Als we ter plaatse moeten komen zonder dat we aan de slag moeten, rekenen we standaard één uur liftservice aan.

 

 

Wanneer komen jullie?

Heel eenvoudig: wanneer u ons nodig hebt. Week of weekend? ’s Morgens of ’s avonds? Eén uur of drie dagen? Alles is bespreekbaar!

 

 

Hoe reserveer ik een lift?

Heel eenvoudig: bel of mail ons, of vul het contactformulier in op de website. U mag ons ook altijd contacteren voor meer informatie over onze werkwijze en tarieven.

 

 

Moet ik mij verzekeren?

Verzekering burgerlijke aansprakelijkheid is in de prijs inbegrepen: uw goederen op onze lift en eventuele schade aan gebouwen en aan derden zijn verzekerd. Als u andere goederen zelf wilt laten verzekeren, moet u uw eigen verzekeringsmakelaar aanspreken.

 

 

Hoe moet ik betalen?

Betalen gebeurt meteen na afloop van onze service. Die rechtstreekse transactie is de beste garantie op een vlotte afhandeling van onze diensten.